22/10 - Klockren!

Hahahahahaha, jag fick en klockren länk av Kim nyss. Jag tror att jag nästan garvade ihjäl mig så jag måste dela med mig av det roliga.
Observera att min humor är knäpp och jag skrattar åt det mesta.
Tryck här för att se det klockrena.

Grymt va :D

Delicious är nu anmälda till tävlingen & på lover ska vi ha symöte och sy våra dräckter.
Bra, bättre, bäst.
Glitter, mer glitter och lack. Tufft.
Coolt att vi faktiskt syr själva också när vi typ suger på syslöjd allihopa.


Imorgon ska jag klippa mig. Jag har haft värsta beslutsångesten över om jag ska behålla min "lugg" eller om jag ska klippa riktig lugg. Man tänker ju hela tiden att man ångrar sig, men det är samtidigt kul att göra något nytt. Speciellt när man har haft samma frilla i typ 3-4 år.
Så jag har bestämt att jag ska förändra de nu.



Får hoppas att det blir bättre än min låtsaslugg här!


Dagens favoriter:
* Att sluta klockan tio, helt underbart.
* Delicious är anmälda och kan nu fokusera på träning och kläder
* Hahah, lady gagas nya låt Bad romance
* En dag till höstlov. Gött som fasen!

Dagens ogillande:
* Föör mycket saker som händer v.45, lärare kan väl lägga en planering tillsammans eller.

Godnatt, sov gott, puss&kram, ses imorgon.
(haha så sa jag alltid när jag var liten)

Ciao
,..


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-10-22 @ 23:27:44
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHHAHA jag råka skicka utan att skriva!!!! xD



haha jag är komisk (:

och jävligt trött så vet inte rikltigt vad jag babblar om :O

Iaf.

Jag sa också så när jag va liten!!!! :D:D:D:D

fast mitt slutade på jag älsakr dej, för om jag inte sa det så låg jag o tänkte på det hela natten och var rädd att jag aldrig mer skulle få träffa min mamma :D xD

2009-10-22 @ 23:29:10
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha kan man verkligen bli sjukare än er? :D älskar er mer :) :D:D:D:D <3

2009-10-22 @ 23:40:04
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: mia

hahahahah, förmkt! XD

2009-10-26 @ 20:53:22
Postat av: mia

klockren, hahahahhhhahaaaaaaaaaa

2009-10-26 @ 20:54:12
Postat av: loviisa

Sv: Förutom att jag har sett lite snett så är dom jävligt bra :D

2009-10-28 @ 10:18:10
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: loviisa

Sv: Förutom att jag har SYTT lite snett så är dom jävligt bra :D



2009-10-28 @ 10:18:44
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie