6/10 - Rubrik

Nu har jag ändrat om lite i bloggen, dessvärre ser allt så rörigt ut. Men jag tycker den är mer personlig nu och jag är också rörig så det passar helt utmärkt. För ett tag iallafall.
Jag har inskaffat en ipod här med, mycket blandad musik så något hittar man nog som man gillar.
( Till vänster om någon är för dum för att förstå )

Höjdpunkter sedan sist
* jag har införskaffat mig en systemkamera
* det har vart en himla lyckad kväll som började med liten fest hos Calle & sedan Anton.
* jag och Mia har bakat 3 gånger, chokladbollar, vit kladdkaka och bullar på kanelbullens dag.
Allt blev ganska missbildat.
*Dansat med Delicius, och även flygit in i elementet.
* Sett "flickan som lekte med elden"
* & slutligen haft en cool morsa som låtit mig sjukanmäla mig för en sådan knepig sjukdom jag hade :)

Alltså vad gör man när 4 "nära" fyller år inom loppet av 4 dagar & man inte har en aning om hur man ska "förgylla" deras födelsedag. Hatar att folk aldrig önskar sig något. Hur svårt kan det vara eller.

Dagens favorit: The things that we owe

Jaja nog om allt onödigt. 
Caioo
,..



Kommentarer
Postat av: louise

vi fick ihop 1040 :)

2009-10-07 @ 13:14:47
URL: http://louisemellqvist.blogg.se/
Postat av: caaroline

sv; jag fick göra om hela skiten ;p

2009-10-07 @ 16:35:20
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie