4/11 - Sagan om Emilia, Johanna och Emelie

Jag har kommit på att jag och Emilia har en väldigt speciell relation till varandra.
Vi älskar varandra lite för mycket.







Vi är så söta tillsammans alltså.

Men så ska hon sabba allting,
hon gör mig så ledsen.
Hon är otrogen:



Så jag vill också vara otrogen.
Men Johanna var för upptagen med att älska sig själv.



Tillslut insåg hon att hon inte kunde vara själv.
Så hon fick stå ut med mig.



Emilia blev ledsen och gjorde hemska saker.
Hon blev typ emo.



Jag och Johanna bestämde oss då för ett öppet förhållande och Emilia fick vara med.
Nu älskar vi varandra alla tre.



Nu är vi bäst tillsammans. starkast tillsammans

Vi har ett himla bra samarbete.







( Ganska oseriöst & inte den sanna sagan ) Men jag älskar er :D <3



Kommentarer
Postat av: Guttaperka

Det måste vara namnen! :O

2009-11-04 @ 21:48:24
URL: http://guttaperka.wordpress.com
Postat av: Anonym

Låter gulligt:) kram på er och trevlig helg!

2009-11-20 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie