Emilia du är utmanad

Nu har jag, Johanna och Carro gjort den. Emilia, du kan väl inte vara sämre?



Namn: Emelie Gustavsson
Piercingar: Naveln
Längd: 178 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: typ mörkblond-ljusbrun?
Är du kär i någon: tihi,
Önskar du att du bodde någon annanstans: inte alls :)
Tänker du på självmord:  haha nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ohja :O nej, men någon gör väl det x)
Dricker du: Nje
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: haha, det som finns hemma
Vilken parfym använder du: Britney Spears Fantasy
Vad är du rädd för: Vet inte riktigt, något sånt där hemskt.
Gillar du att tvätta: Ohja, min största passion :O



Din första:
Operation: Jag har aldrig blivit opererad
Första sporten du började med: Shit, fotboll? Ridning? gymnastik? Jag får gissa på ridning
Första husdjuret: Katter, fåglar och kaniner samtidigt
Första semestern: Kommer jag inte ihåg


Just nu
Äter du: Ingenting
Dricker du: Inte något där heller
Ska du: svara klart här, och sen sova
Lyssnar du på: Någon udda musik som någon udda person håller på att skicka
Väntar du på: Nja, helg kanske
Tittar du på: inte skärmen eller så
Har på du på dig: Sovt-shirt


Din framtid:
Barn: 2 eller 3
Giftemål: jadå, någongång i livet
Karriär:  Inte tänkt så långt än


Har du någonsin:
Kysst en främling: Höhö nesch 
Tappat bort glasögon/linser: Haha ja faktiskt
Brutit ett ben: Nejnej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Nej det har jag faktiskt inte
Gråtit när någon dött: Ja, det har jag allt.   

Tror du på:
Mirakel: Nja, jag vet inte
Aliens: haha självklart x)
Magi: Nja, svårt. Vissa saker känns ju omöjliga utan magi.
Himlen: Vadå himlen? att man kommer dit när man är död? - Nej
Tomten: Haha min farfar är tomten ;)
Änglar: haha nej

Senaste:
Film du hyrde: oj, sådet var så länge sedan att jag inte minns 
Film du köpte: Typ Dirty Dancing eller något x(
Låten du lyssnade på: I don't believe in angels
Låten du hade på hjärnan: Love is my drug
Låten du laddade ner: Höhö, sånt där ska man inte pyssla med ;P
Personen du ringde: Min köra mormor
Tv program du tittade på: Bonde söker fru
Personen du tänkte på: hahah när man läser det så börjar man tänka på alla möjliga, så ingen

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Alltså. Emot, men ändå så ah :S
Att använda droger: Inget, folk gör som dom vill, det är dom som skadas
Sex före äktenskap: Haha för x)
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För. Men vissa kan faktiskt inte ha förhållanden, t.ex. sånna som skiter i sina vänner pga av det.

Favorit:
Mat: Uh, typ ingen
Låt: Typ ändras från dag till dag
Sak att göra: Vänner är alltid roligt, men ibland dans, ibland något annat. Jag vet inte helt enkelt.
Dryck: Hm, alkoholdryck eller? :S
Bil: Typ cab. Det är väl en sån med som taket går att fälla ner?

Har du nånsin:
Ljugit för någon: ärligt, vem har inte det?
Varit i slagsmål: Inte som jag kan minnas i alla fall
Blivit arresterad: Nejnej

Antal...
Gånger du varit kär: hm vet inte? På riktigt, inte många.
Gånger ditt hjärta brustit: Aldrig
Hjärtan brustit på grund av dej: Oh, 2 kanske
Personer från grundskolan du har kontakt med: Mia till exempel
Ärr du har på kroppen: Typ inget 

Senaste:
Tidning du läste: Solo
Personen du fick mail av: Mig själv xD
Personen du fick brev av: Hahahah Skaraborgstidningen och Nya Lidköpingstidningen!
Personen du fick sms av: Mamma tror jag 
Saken du köpte: Mamma och pappas julklapp

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Pluggat, städat, snöbollskrig med Emilia, Sebbe och Alex (vi åkte på storstryk), bonde söker fru, dator och avslutat med en varm dusch.
Var det kul: Haha ja, det var det väl i det stora hela :)
Hur tidigt stiger du upp: Beror väl på när skolan börjar. På helger någon gång mellan 10-13
Gillar du att slåss: haha nej ?
Vad ska du göra ikväll: kvällen efter jag har gått och lagt mig och vaknat igen? Då blir det julspexet
Är du seriös: Háhah, ibland :D
Använder du hårspray: Nej typ inte
Kan du stå på händer: haha kanske, det var ett tag sedan jag provade
Favorit Serie: 90210
Håkan Hellström eller The Ark: haha det där var typ pest eller kolera ? Inget tack!
Salt eller socker: Snackar vi godis? Hm, olika 
Gillar du ketchup: Nepp
Är du glad nu: Nja, jag är trött
Var du glad igår: Jag är väl typ alltid glad :D haha (A)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Mentalsjukhus om det räknas? :P
Stockholm är: 08-stad. Nej men Sveriges huvudstad
Kan du sjunga: Alla kan sjunga, sen hur det låter är ju frågan.
Mer värt än guld: Nära och kära
Spaghetti eller makaroner: Det beror på vad man äter till
Ett land jag helst vill besöka: USA, Thailand, Kina, Australien. Det blev 4, jag kan nog komma på många mer.
Ska bli skoj: Förhoppningsvis nyår. 19 december får vi hoppas på. 25 december blir nog kul.
Ska inte bli skoj: Att gå i skolan till tisdag när alla slutade i torsdags (igår)
Sparar till: Vet inte, inget speciellt. En resa kanske.

Kommentarer
Postat av: emelie

nemen va fint namn du har ;)

gjort idag?

2009-12-18 @ 17:01:10
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: emelie

har också varit i skolan och fixat iordning lite grejer inför julfesten imorgon :)

2009-12-18 @ 22:09:03
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Mia

Hallå du har ett ärr från mina tänder :D

2010-08-17 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie