So happy I could die

That's the way aha aha I like it, aha aha!

Jag känner mig glad, för ingenting.
Men inte så glad att jag kan dö, som min rubrik säger.
Den ville ljuga idag.
Det är nog den här känslan av att veta att man kan klara något som man trodde man inte kunde.
Det är väl bra.
Och senare idag börjar dansen igen.
Båda saknat & inte, funderade på att sluta ett tag,
men istället lägger jag ner halft.

Wiiihooo, jag behöver en partylåt nu när jag är glad.
På tal om wii, just dance på wii är sjukt roligt.
Bra träning också utan att behöva lämna huset. Perfekt!
Jag har verkligen fått upp ögonen för wii nu, så kul.

Hihihi, jag känner att detta var väldigt onödigt.
Men jag är onödig.
Så det blir bra.
Detta inlägger var fail!

Natti natti
era små söta knortar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie