År 2009

När dygnet har blivit omvänt och man har problem med sömnen får man roa sig på bästa sätt ;)
Hur har 2009 varit? Vågar ni göra den? ;D

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har till exemplel vart på min första riktiga festival.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag kan komma på.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur det.

5. Vilka länder besökte du?
Endast Polen.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Det finns väl alltid något man saknar.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
haha dom där vanliga, typ födelsedagar x)

8. Vad var din största framgång 2009?
Inte en aning.

9. Största misstaget?
Det vet jag inte riktigt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget "stort".

11. Bästa köpet?
Min mobil kanske.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder kan jag tro.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ohja, vänner gjorde, och gör, mig alltid glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Killen är cp, eller som den heter på riktigt; Smutser.
Love is my drug också. Hela Melody club kommer påminna mig om år 2009.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Antar att jag har varit gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
JAg önskar att jag hade öppnat mig mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet inte riktigt.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen kan man säga.

19. Favoritprogram på TV?
90210 skulle jag tro,

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, inte hatar men det finns säkert något jag ogillar.

21. Bästa boken du läste i år?
Twilight-serien! är dock inte riktigt klar.

22. Största musikaliska upptäckten?
Säkerligen Dead by april

23. Något du önskade dig och fick?
Ja, det mesta skulle jag tro.

24. Något du önskade dig men inte fick? 
Jadå, det finns vall alltid något.

25. Årets bästa film?
New moon listar jag nog som 1a. Män som hatar kvinnor var också bra.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med mina underbara vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tjaa, det finns det väl.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Miig själv, som innan.
 
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och dansen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha, säkert Rob eller Taylor. Haha nejdå, ingen (A)

31. Vem saknade du?
Den saknade får väl bli Ankan, vi har glidit ifrån varnadra rejält skulle jag tro.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla är bra på sitt sätt. Jag kan nog inte peka ut några specifika. :)


Nu hoppas jag självklart på att 2010 blir ett mycket bättre år än vad 2009 var. Då blir det fint.

Kommentarer
Postat av: Elina

Har en ny blogg :)

2010-01-11 @ 15:11:49
URL: http://elinahj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaaa :)

2010-01-13 @ 16:04:02
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Elina

Svar: Jag är på centrala trafikskolan :)

2010-01-14 @ 20:48:14
URL: http://elinahj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie