24/9 - Friidrottstävling för funktionshindrade

Vi var funktionärer på särskolans friidrottstävling idag. Jag & Emilia hade ju som sagt uppvärmningen ibörjan. Efter första delen så öppnade himlen sig och mer än hälften av alla funktionshindrade stack därifrån. Det var i alla fall en liten tjej som diggade oss, hon försökte verkligen.
Efter uppvärminingen intog vi våra platser vid löpningen där vi skulle ta tiden. Det var en sjukt söt kille, han sprang i omgång 2, sen i ca omgång 10 kom han och frågade vad han hade fått för tid.
Det var ganska kul emellanåt, när det inte regnade.


Här har vi team "löpbanan"

     
Carro                                        Sofie
 
Josefine


    
Johanna                     Emilia


Hahah, ledsen Emilia, men den är såå fin x)


Sen hade vi dansträning med gruppen ikväll, vi fick lära oss slutet på våran dans. När man har vart igång såpass sent, vi slutade kl 22.00, så är man aspigg efteråt. Jag har städat hela rummet och gjort massor bra saker. Stolt!

Ih, 12 000 spänn in på kontot nu :D klockan e ju över 00.00.
Jag & Emilia ska spendera redan senare idag :D

Godnatt
,..

                                                                                                                                        Em.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Haha, alla kan ju inte få puss jämt ;D



Ja, den bilden på mig var inte så snygg! Tur att jag förtjänar min bok senare idag då, så jag kan bli glad igen då! :D

2009-09-25 @ 08:37:43
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN EMELIE FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ! asså den på mej var värre än den jag ladda upp på dej! :O:D

2009-09-25 @ 18:29:43
Postat av: Emmi

HAHAH Johanna den på dig är snygg, o den du la upp var faktiskt värre :D

2009-10-04 @ 01:12:19
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie