8/10 - Föreläsningen med Jonas & en hög av störande ettor

Sitter här i skolan med min kooola fästmö Emilia trots att vi slutade för 50 minuter sedan.
Han cp-skadade hette Jonas någonting, men eftersom han inte kan säga J önskade han att han hette Mats. 
Jonas körde stand up, och han drev med sig själv.
Jag & Emilia skrattade som fan iallfall.
Alla männsikor är annorlunda, och unika.

Nu kom en hel flock med små ettor och väsnades som om de vore tredje världskriget. Om det inte vore för att Linn var med dom skulle jag & min fästmö spöat upp dom alla. Utom möjligtvis den enda snygga av dom, som ifs har väldigt töntig röst. Så han hade fått spö ändå.
Haha nej vad elakt.
Tredje världskriget tog ändå slut nu så.
Dom kunde nog läsa våra tankar eller liknande.

Men vi kanske inte ska säga något, vi är ju tydligen dom värsta i Bf,s historia ?
Jag tror inte riktigt på det.

Nu måste jag till bussen.
Ciao
,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie