7/10 - Inget Delicious idag inte.

Jag har värsta sovmorgonen imorgon.
Vi börjar klockan 13.00 och då ska vi bara gå på en föreläsning.
Det är en cp-skadad kille som ska berätta om sitt liv, eller liknande.
Hoppas iallafall att han är intressant att lyssna på.

Det blev ingen dans med Delicious idag, vilket kanske inte är så bra.
Trots vår bestämda tid var alla upptagna utom jag, Mia & Linn.
Vi får ta nya tag och träna som fan på lördag. Vi ska klara tävlingen helt utmärkt.

Vad mysigt att gå och lägga sig med ett varmt täcke och en bra film nu.
Dessvärre finns det ingen film jag vill se för tillfället. Då får man väl ta något bara.

Dagens favorit(er):
Mias inbjudan till lördag :)
& mina blå ögon goes bruna.

Godnatt
Ciao
,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie