16/10 - Kladdkakekalas och skräckkväll ?

Haha, vi har precis lyssnat på Marita när hon har läst ur "En blomma i öknen". Det brukar hon göra varje ULS; lektion. Det kan vara ganska skönt, men det är jobbigt att hon läser 30 minuter jämt, 10 minuter hade räckt.

Igår kväll bakade jag & Mia två kladdkakor som mormor fick köra till skolan idag.
Vi har haft kladd-kakekalas här eftersom Frida fyller år idag, och Markus fyller år imorgon.
Fult att båda två skulle få en ny säng i födelsedagspresent med. Haha.
Jag hade tydligen skrivit Markus fult, & Mia skrev Frida fint. Ne, men det var ju inte huvudsaken. Dom blev glada iallafall.

GRATTIS TILL FRIDA!
(inte till Markus än)

Ikväll ska jag och Johanna åka hem till Emilia och tjocka oss med godis och sånt där.
Undra om det blev pizza eller tacos, hon glömde säga det. Vi ska ha en skräckfilmskväll.
The strangers & någon mer.
Emilia kommer dö, men vi får väl återuppliva henne då!

Jag är grym på att skriva förlånga inlägg. Johanna jobbar som fasen (för en gångs skull) och jag orkar inte följa hennes exempel.

Menmen
Ciao
,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie