5/11 - Dålig stil

alltså, jag sitter nu på bussen på väg hem och tänker. Som en grupp bör alla dra sitt strå till stacken, inte bara skita i allt hela tiden. Idag blev jag väldigt besviken, trots att vi bestämde att det var träning idag i måndags och tävlingen är om två dagar var det visst tydligen viktigare med något annat. Enligt mig är det fel, när man har sagt att man ska komma & inte hör av sig när man får andra planer. Shame on you ! Jaja, två dagar till tävling och vi har inte tränat alla samtidigt sen typ jag vet inte när. Vi kan ju typ be till gud att det går bra. Eller nej, vi tror ändå inte på det där. All cred till oss andra som engagerar oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dej så mkt!

Är man en grupp så får man ta me fan engagera sig och se till o komma! Hur jävla svårt kan det vara eller? Att offra en timma för allt det jobb som iaf de andra lägger ner på att hålla ihop gruppen och få det att fungera... Asså har man gett sig in i leken så får man fan leken tåla ;)

2009-11-07 @ 15:14:29
Postat av: Johanna

Hallå du bloggar för dåligt! :(

2009-11-09 @ 16:27:45
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Den sita bilden är visst söt! :O jag är ju med! :D haha!



Vi kan ha det som hobby att springa efter bussar, alltid lika spännande då om man kommer med den eller inte :D



Jag fattade hur du menade för jag är lika dum på att uttrycka mig ;D

2009-11-10 @ 17:50:56
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååååh segböoggarn segbloggarn segbloggarn segisegi segbloggarn segbloggarn segbloggarn...



Hahahhahahaha :D emelie, har inget liv o skriva om elle :O JAG HAR VÄNTAT LÄNGE NOG NU!!!!!



:D:D

2009-11-10 @ 22:30:51
Postat av: Emilia

Sv: ja, men det är det nya ;) skolan är ju så stor, så vi behöver sånna :D

2009-11-10 @ 23:18:42
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Emmi

HAHAHAHA, är den där sista anonyma från Johanna eller? xD

Nej, jag har inget liv :( jag är ledsen ;)

2009-11-10 @ 23:51:06
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie