"Bråk"

Alltså, jag är arg-arg-arg. Eller det börjar lägga sig lite, men jag kan inte släppa det helt!

Det var såhär, ja och Johanna stod och väntade på hennes föräldrar vid bion efter julspexet. När vi hade stått där i ca 5-10 minuter kom det tre tjejer och väsnades väldigt mycket. Självklart kollade man ju vilka det var, men eftersom vi inte kände igen dom vände vi oss om och sket i dom. Ändå sa dom att vi inte skulle glo på dom och de tände en marshall som dom kastade på Johanna.
Hon tog det ganska lugnt, men jag fick lite smått damp på dom. Liksom, vem kastar en brinnande marshall på andra människor? Så jag skrek åt dom "va i helvete är erat jävla problem eller?" Ja, det tände ju antagligen till dom.
Då kom dom fram till oss.
Johanna - Vi vill inte bråka med er.
Blond tjej - Men vi vill ju bråka med er!
Varför bråka utan anledning eller?
Hahaha, när dom frågade våran ålder och fick veta att vi var 17 år så var vi värsta bitcharna, och jag skulle sluta med mina bitchminer genast. Enligt dom själva var ju dom "sååå mycket äldre än vad vi trodde att dom var", tjaa dom såg ju ut som typ 15 så.
Jaja, där stog dom typ och kallade oss det ena med det andra. Vi var bland annat fula bitchar. Helt plötsligt spottade den ena tjejen mig i ansiktet. Johanna sa då att vi ska gå men jag typ "flög på tjejen" för att smälla till henne. Sen gick jag efter Johanna. Den andra tjejen blev ju sur så hon typ smällde till Johanna istället (?). Vi gick ändå, och hon följde efter oss skrikande "jag ska fan smälla te den där horan i vitt". Ja, jag hade vit jacka på mig.
Hon kom i kapp och började sparka mig på mina ben men när jag vände mig blev hon fan rädd.
Johanna skrek en massa på andra människor och hon stack tillbaka till sina kompisar.


Jävla psykfallsungar! Alltså, sånna slåss ju bara för att dom tror dom är coola.

Jag kan faktiskt erkänna att jag blev så jävla förbannad så jag typ började "lipa" lite efteråt. Ja, inte störtböla alltså utan det rann bara lite från ögonen i all den aggressionen.

Jag borde gråta ut, det var så länge sedan så det rinner så lätt från ögonen. Undra om det kan bli överfullt?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla miffon va dom :S Dom är rena psykfall. Man uppför sej inte så asså :S

2009-12-18 @ 22:45:25
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie