8/9 - Back again

Guess who's back, för tredje gången.
Återigen har jag tänkt börja blogga. Det känns ganska illa att ha haft blogg i typ 7 månader när man endast har ca 8 inlägg.
Än så länge e dehär min lilla hemlis, utifall att ja inte orkar fortsätta senare.
Som en liten provomgång. & jag måste verkligen fixa till bloggen med.

Jag blev lagom chockad när jag märkte en ny singel. Haha ofta dom liksom. Därför måste jag lägga upp de här ;)


Om någon nu skulle läsa dehär, gissa vem/vilka de är? ;)



                               

                                                                                                                                -Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är klart det belev en ny ;) Den är skojsig att skicka sms med! :D

2009-09-10 @ 21:42:06
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie