23/9 - Dance,dance

Wow, bara tio dagar sen. Det här går ju bättre än jag trott :)

I alla fall, vi hade våran första gruppdisco träning idag. Det var lite lurigt att stå på rätt plats och så men det kommer bli skitbra. Hoppas också att vi lär oss den såpass bra, så att vi kan köra med musik och utan att glömma av vissa steg, snarast. Det lär ju behövas massormassor träning, men det är himla kul så. Vi ska ses redan imorgon igen och göra klart dansen. Yey! Sen kommer vår egna träning & vi lär ju behöva träna mer än en gång i veckan, i alla fall i början.
Shit, det är så många koregrafier alltså, jag kommer att glömma hälften :P
Sammanlagt med uppvärmningsdanserna blir det ca 10 koregrafier.

de kommer att behövas mer än en gång i veckan alltså :O
Shit, det är så många koregrafier nu såImorgon ska vi vara funktionärer på någon friidrottstävling för funktionshindrade.
Uppvärmingen får då jag & Emilia äran att hålla i, för ca 70-100 funktionshindrade.  Det ska nog gå bra, det finns ju inte så mycket dom kan göra åt saken annars ändå så. Det blir nog en upplevelse som man inte gör om så många gåner i livet kan jag tro.

Nu ska jag och mitt pigga och glada humör gå och göra något annat.

Tjingeling :)
,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Emelie